|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() Sendt: 18-Februar-2005 kl. 15:31 |
hej igen jeg vil høre om der skulle være en ny firmware til nec 3520a da jeg har en firmware 1.04 men har på nettet funden en firmware 1.f3 og har downloaden den men kan ikke se nogen forskel på det. har nogen verbatim dvd+r skiver som skal kunne brænde 12xspeed men de brænder kun 8xspeed både på firmware 1.04 og 1.f3 hvorfor jeg troede at nec og verbatim gik godt i spænd sammen. parasound |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Hej Den kommer den 29.03.05. Hilsen Circon |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
Et godt tip, er at kigge på vedlagte link. der finder du de bedste firmwares til alle NEC modeller. http://www.micheldeboer.nl/firmware/index.html Absolut et bookmark værd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |