|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:55 |
Hejsa
Jeg skal have mig et nyt hi-fi møbel. Jeg er helt vildt med Bolias Logo Media møbel. http://www.bolia.com/da-dk/catalog/denmark/bolia_dk/stuen/tv-hifi-moebler/04-003-24_4771.aspx Desværre står der at det kun kan bære 15kg hvilket jo ikke er ret meget. Jeg skal nemlig have en hel del stående i den da mit internet sidder lige ved siden tv signalet. Anyways, hvis der er nogle der kender til noget lign. må de meget gerne poste det. Eneste krav er at det skal kunne hænges på vægen og der skal helst være låge i. Et lille spørgsmål. Må en forstærker godt stå i sådan en lukket boks? Tænker på varmen? Redigeret af MortenSJ - 15-Marts-2011 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
35 cm i dybten er ikke meget til en forstærker/reciever. Jeg har haft min i et skab. Men det har altid stået åbent, når recieveren var tændt. Der var også godt med plads opad og til siderne.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
ummu fra Hifiklubben/idemøbler
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
unnu... hedder det vist nok ;)
ellers:
|
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Unno møblerne fra hi-fi klubben synes jeg er lidt for voldsomme. Jeg fandt derimod Argon Cube 3 som jeg synes har den helt rigtige størrelse. Desværre ser det ud til den kun fåes i hvid :/
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hi-fi-mobelhylde/argon_cube-3-v3_mobel_hvid.htm @Bravo - Det bliver desværre lidt for voldsomt. Vores lejlighed er ikke så stort. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() |
Men hvorfor! skal flotte TV-bord være så dyre
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() |
Er det slemt? Klaus |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Materialerne i sig selv kan hurtigt løbe op. Jeg har brugt lidt over 10k på et selvbygget TV-møbel.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes ikke prisen er så slem på de forskellige borde. Som Allan siger så løber det hurtigt op med materialer. Andre bud er meget velkomne. Jeg synes stadig ikke jeg har fundet det jeg leder efter. Nogenlunde samme form og størrelse som Argon bordet, men gerne i flere farver.
|
|
![]() |
|
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
![]() |
Hej, jeg har en kammerat der muligvis har et Cube3 til salg, men den er hvid!
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Maxi Ellers tak, kan være jeg vænner tilbage hvis det bliver aktuelt. I første omgang vil jeg prøve at finde noget andet :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |