recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabel 12v på bundkort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabel 12v på bundkort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Direkte link til dette indlæg Emne: Kabel 12v på bundkort
    Sendt: 10-Januar-2011 kl. 13:22
hey.

Har rodet lidt med både gamle og nyere computer stumper siden jul. Har efterhånden det meste på plads osv. Men nu jeg genbruger gamle strømforsyninger, så er der jo noget med stikkene på de nye bundkort osv.

Nå men har fuld forståelse for hvordan det hænger sammen osv. Mit issue er nu at jeg har en strømforsyning som har et enkelt 4benet 12v stik til bundkort, som har et 8 benet stik. Jeg ved at man kan købe adaptore som laver 4 om til 8, men det gør jo intet godt, da den bare trækker mere strøm igennem samme kabler. Man kan også købe adaptorer med 2 stk molex stik, og så 8pin i den anden ende, som man så kan forbinde til hver sit kabel fra strømforsyningen.

Nå men det er jo spild af det ene 4 benede stik som er der i forvejen, så jeg ville optimalt set gerne have et stik, som kunne lave et molex om til de sidste 4 ben der mangler :-)

Nogen der har set sådan noget?

Mutzer
Mutzer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu