|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flov ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 08-December-2010 kl. 15:36 |
Hej, har fået mig en Harmony 600 og har fulgt anvisningen fra denne tråd til at få lysdæmperen til at virke : http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=80832&OB=DESC
Jeg er kommet så langt at jeg kan tænde og slukke for lyset ved at bladre mig frem til lysdæmperen u. aktiviteter og herefter kan jeg tænde og slukke men IKKE dæmpe lyset.
Desuden skal jeg nærmest helt hen og stå et par meter fra LK lysdæmperen, inden den reagerer...
Er der muligheder for at forbedre dette vil jeg meget gerne vide det. Løsningen jeg har valgt fra ovenstående tråd, er den der sidst er postet fra Waqas.
Hilsen Flov.
|
|
![]() |
|
flov ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hmm....slet ingen der har nogle inputs ?
|
|
![]() |
|
HansB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg har Harmony One og har fulgt waqas´beskrivelse og det virker fint for mig. Du har husket hans punkt nummer 2, ikke??
Jeg har derefter sat lysdæmperen på alle mine aktiviteties så jeg altid har tilgang til den (på samme knap). Jeg mener, at huske at jeg havde lidt problemer med at få den til at virke hvis jeg ikke havde den på aktivitien og prøvede at bruge den direkte under components, men det var i den tidlige opsætning og der roder man jo en del rundt, så jeg er ikke sikker.
Du har ikke pillet ved selve lysdæmperen, vel? Den står default på 4
/Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja selve lysdæmperen står som den ( de ) skal, jeg har 2 styks. Hvis du kan uddybe lidt mht. til at sætte den til alle aktivities, det jeg har gjort er at vælge en aktivitet (lysdæmper) og herefter er rød + grøn knap sat til hver sin lysdæmper, kan dog stadig tænde begge med alle 4 kulørte knapper...så der er noget der ikke virker efter hensigten...hvad med rækkevidden på din, hvor langt fra lysdæmperen kan du styre den ?
|
|
![]() |
|
HansB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
jeg har ikke prøvet at styre 2 lysdæmpere, men ifølge http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98767_04.pdf skal du omkring position 8 og programmere dem hvis du vil kunne dæmpe individuelt - har du været det? Og har du behov for at styre dem individuelt eller kan de styres samtidigt? Jeg tror jeg ville starte simplere med 1 lysdæmper og 1 knap. Jeg bruger selv E knappen nederst til venstre.
jeg er ikke færdig med konfigureringen af fjernbetjeningen, men har på nuværende tidspunkt 6 aktivities:
viasat på tv
wdtv på tv
viasat på tv med surround
wdtv på tv med surround
viasat på projektor
wdtv på projektor
På hver af disse aktivities har jeg sat lysdæmperen på. Jeg kan så altid skrue op/ned tænde/slukke med E knappen.
Fra min sofa til lysdæmperen er vel 4-5 meter.
/Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok -Tak for svaret, det må jeg have prøvet af
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
er der nogen der har fundet en ir afbryder i stedet for lysdæmperen ?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
Super virker den også på min Harmony One
Fulgte waqas's opskrift Bruger også " E " tasten til at styre lyset |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der har en ide til at bruge f.eks "E" tasten uden at starte en aktivet ?
Det er i forbindelse med Lysstyrring hvis man nu kun ønsker at tænd lidt lys var det smart at man altid kunne bruge "E" tasten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |