recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One - forsinkelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One - forsinkelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
holmes_12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One - forsinkelse
    Sendt: 18-September-2010 kl. 10:23
Jeg har en lille udfordring med min Harmony One, som jeg ikke en gang er sikker på den kan løse.

Når jeg ser tv, skal den tænde tv og derefter min Triax box, men udfordringen består i at tv'et styrer en strømspareskinne, så der kommer først strøm til Triax boxen, når fjernsynet er tændt. Hvilket medfører at den ikke når at registrere en kommando fra fjernbetjeningen.

Kan dette løses? Har prøve at rode med interval indstillinger, men det virker ikke for mig.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 12:40
Jeg mener at der kan laves 100% skræddersyede aktiviteter, hvor du bl.a. kan sættes pauser ind, hvor du selv bestemmer hvor lang tid pausen skal være - præcis, hvor det gøres i software'n ved jeg ikke - synes ikke den er blandt de mest overskuelige programmer jeg er stødt på i tidens løb...
Til top
holmes_12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 11:22
Fedt hvis det er muligt, men jeg kan godt nok heller ikke lige finde det....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu