recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes dette?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes dette?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Findes dette?
    Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:16

Hey folks :)

Sidder lidt og mangler en boks / afspiller / whatever - der kan afspille det musik jeg har på min egen computer via netværk, og som samtidig kan hoppe på Youtube og afspille det. Den skal selvfølgelig kunne spille sammen med min Reciever så musikken kan hoppe på anlægget :) Ved ikke om det reelt findes, og om det er til at betale sig fra, men det kunne være en virkelig lækker feature hvis det fandtes. 

Mvh

Jens :)

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Yegermister Yegermister skrev:

Hey folks :)

Sidder lidt og mangler en boks / afspiller / whatever - der kan afspille det musik jeg har på min egen computer via netværk, og som samtidig kan hoppe på Youtube og afspille det. Den skal selvfølgelig kunne spille sammen med min Reciever så musikken kan hoppe på anlægget :) Ved ikke om det reelt findes, og om det er til at betale sig fra, men det kunne være en virkelig lækker feature hvis det fandtes. 

Mvh

Jens :)

Du må have dig en WD TV Live:

Til top
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:31
Uh det ser rigtig lovende ud! Sad og tænkte på Squuezebox fra Logitech, men den ser ikke umiddelbart ud til at understøtte youtube? Kan ellers godt lide at den er trådløs, men ellers bliver det nok WD TV Live.. Den ser super ud
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu