|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() Sendt: 27-December-2010 kl. 20:34 |
Jeg er blevet træt af at have alle de fjernbetjeninger på bordet
![]() Harmony One eller er der andre der er bedre?
det skal bruges til at styre en Onkyo 607 reciever, panasonic G20 fjernsyn, og en ps3.
Jeg skal vel bruge den ir til bt converter http://www.re-bl.com/ eller er der nogle fjernbetjeninger som kan begge dele?
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Prøv at holde en Harmony i hånden - hvis du synes den er okay kan du roligt vælge sådan en - de kan en del og er OK i det daglige.
Personligt synes jeg de er for langsomme + virker som noget billigt plastik til overpris. Men det er langt fra alle der er enige med mig i det, så prøv hvad du selv synes!
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg har lige fået en Harmony One i julegave , og den blev programmeret på 10-15 minutter og virker upåklageligt. Dejligt at slippe for 5 fjernbetjeninger.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
du synes ikke den virker langsom?
hvilke andre alternativer er der?
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Se TV = Starter TV, receiver og YouSee boks
Se BD/DVD = Starter TV,Receiver og BD-afspiller
Se tv på projektor = Tænder YouSeeboks,Receiver og projektor
osv. osv.
Den gør det man har programeret den til,og det er nemt at programere den
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Jeg tror desværre ikke at der er så mange - hvis overhovedet - alternativer i prisklassen . Personligt synes jeg også at den designmæssigt er lidt for plasic/pc agtig . Men funktionelt er den absolut ok, - dog er touch delen slet ikke på niveau med min mobil tlf (Desire) . Og YouSee boxen er sgu en sand akilleshæl (ikke Harmonys skyld) . Hvis denne skal fungere optimal bør man åbenbart vælge varianten Harmony 900 med RF . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
![]() |
okay men det lyder jo meget gdt det hele.
synes heller ikke jeg kan finde andre alternativer der virker lige så gode i forhold til prisen. så tror jeg skal i byen og handle i morgen :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() |
2200 det er cirka det jeg skal betale for min Lintronic boks med tilbehør. Oveni kommer så cirka 1000 kr for en Beo4. Så kan Harmony'en godt gå hjem..... Klaus |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Har du prøvet at slå HDMI-control til? Jeg har en Pana U10 sat til Onkyo 508 med PS3. Jeg bruger kun fjernbetjeningen til TV'et. Når jeg sætter en film i PS3'eren, starter TV og Onkyo selv på PS3 og filmen går igang. Når filmen er slut slukker jeg tv'et og resten følger med. Ja, det koster 20 kr om året i strøm, OG HVAD SÅ!
![]() Redigeret af Beanie - 28-December-2010 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Jeg ville også til enhver tid vælge Lintronic + Beo4 frem for Logitech. Ja, du må betale ca. 1000 kr. mere, men det er også en bedre oplevelse rent betjeningsmæssigt.
Hvis du vil læse lidt om Lintronic, så har vi en anmeldelse af systemet: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239202728 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Som det har været nævnt tidligere kan YouSee boksen komme til at virke perfekt med Harmony One ved at benytte profilen for Samsung SMT-7020S og så manuelt indkode alle kommandoer fra den originale fjernbetjening. Herefter kan man stort set pege Harmony One i hvilken som helst retning og boksen opfanger signalet. |
|
![]() |
|
![]() |
min originale fjernbetjening fra pana'en virker også sammen med min reciever, men den skifter ikke automatisk over på ps3. men har også lige investeret i en harmony one, fik den til en god pris. så nu mangler jeg bare en til min ps3, den der omsætter ir til bt, men hvilken skal man vælge der?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |