|
Eksisterer følgende type ophæng? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
King_Kong ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2017 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2017 kl. 19:57 |
Hejsa.
Jeg kom lige forbi her, da jeg har et generende problem i forbindelse med mit TV. Generelt er jeg typen der skal bruge produkter der ikke eksisterer, men hvis nogen ved om det produkt jeg tænker på eksisterer, er det nok her. Jeg skal bruge en loftsmontering til mit 47" led tv, som har en arm der gør at TVet kan skubbes op under loftet, MEN det skal fungere således at skærmen vender op mod loftet og trækkes tilbage for at komme i brugstilstand - se min intermistiske paint-tegning. Nå, jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder, så bruge evt. fantasien. Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh Jacob Redigeret af King_Kong - 20-August-2017 kl. 20:00 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lmgtfy:
https://www.google.dk/search?q=retractable+ceiling+mount&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjfh771x-bVAhUMLVAKHcDsB6kQsAQIJA&biw=1229&bih=589
|
|
![]() |
|
King_Kong ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2017 Status: Offline Point: 4 |
Ja, bevares der er en eller anden der kan bygges ind i loftet, ser det ud til, men den kan jeg ikke bruge. Jeg skal bruge en "arm" til en mere tilforladelig pris. Alle dem jeg kan se har skærmen nedad og vil skulle trækkes frem og opfylder derfor ikke mine krav. Tak for linket dog.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Det du ønsker er noget "lort" at lave, fordi du vil bære tv'et på undersiden (skærmen opad). Dermed kommer omdrejningspunktet til at være langt fra loftet - og der skal masser af kræfter til at holde skærmen oppe på plads under loftet - med mindre at du bygget det ind i en kraftig ramme med en lås modsat hængslet.
Derfor finder du ingen "billige" løsninger. Hvorfor må det ikke ikke hænge med skærmen nedad? Klaus |
|
![]() |
|
Årsagen er at det rum det skal hænge i er relativt lille og hvis skærmen trækkes frem, sidder man alt for tæt på den.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Det er noget lort, så bygger man enten selv noget, eller køber et mindre tv ;-(
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |