|
4K i 24/30 eller 60P |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pjock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2017 kl. 21:26 |
langt om længe fik jeg mit tv til at vise 4k fra x-box one s og jeg skyndte mig ud og købe en film for at prøve det men den viser det "kun" i 24p.
har læst flere steder at folk efterspørg afspillere der kan vise 24P men er det bedre end 30 eller 60p?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skyldes at filmen er optaget i 24 billeder per sekund. Hollywood virker meget modvillige mod at rykke til højere billedfrekvenser. Det kan du ikke ændre noget på fra din ende af bordet.
Redigeret af Rasmus Larsen - 14-September-2017 kl. 21:42 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Pjock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
ok syntes bare tit man høre at det skal være 60p men syntes faktisk ik man kunne se noget dårligt i 24p. så lever jeg med det lidt endnu. :) tak for svaret.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
24Hz er bedre.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg ser nu godt nok frem til at James Cameron m.fl. bakker endnu mere op om motion pictures med HFR. Mon ikke de kommende Avatar film bliver skudt i HFR.
Peter Jackson har jo været der med HFR Men om man kan lig HFR, er jo op til en selv.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
forhåbentligt blir HFR aldrig standard .-) billy lynn's long halftime walk og de 3 hobbit film var jo pinlig ringe at se på i HFR
|
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |