|
Hjælp mig - Internet og anlæg driller for vildt !! |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kan du ikke fortælle den situation du havde sådan helt, hvis du har mod på det, så jeg kan danne mig et billede om det er helt det samme ? Jo, jeg bruger den kun til musik. Den anden jeg har, ligger på mit badeværelse til både musik og forlængelse af mit netværk til resten af hytten.
|
|||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|||
![]() |
|||
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
||
Den må jo gøre noget.... Slet ikke konfigureret, betyder det at alt netværk i den er slukket, eller bare at det står til default? Hvis den ikke laver netværk, så må den jo støje på en eller anden måde som generer resten af dit netværk - hos mig var den røget ud for længst. Hvad hedder dimsen helt nøjagtigt?
|
|||
![]() |
|||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
||
Det skal betyde, at den ikk er sat på noget netværk, men bare står tændt/søgende. Der er hvertfald ikke noget sted man kan slukke wifi-modulet i den.. Det er et Philips HTS9540/12..
|
|||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|||
![]() |
|||
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
||
Definer hvad det betyder at internettet ryger. Kan enheder internt på nettet nå hinanden - beholder de alle deres IP-adresser (og subnet).? Hvad siger status på routerne når det ikke virker? Er det DNS der er væk, eller det forbindelsen til internettet der er helt lukket (kan du pinge en IP-adresse på nettet?) I perioder har du skrevet at nu virker det. Er du ik stand til at genskabe problemet - uden undtagelse - eller er det sporadisk når det dukker op? Hvis du vil til bunds i det her er du nødt til at være systematisk. Kan du ikke lave en tegning á la den her, bare med IP-configuration på også, af hele dit netværk, som det ser ud? http://d.pr/i/R85S
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg går ud fra du har brugervejledning her: http://download.p4c.philips.com/files/h/hts9540_12/hts9540_12_dfu_dan.pdf
Følg vejleding s22-23 og skriv hvad den siger den har af opsætning. |
|||
![]() |
|||
||
NÅ !!!
Alle mistanker kan nu skydes i jorden !! Jeg har endelig fundet ud af det !! Mit internetkabel jeg havde var knækket indeni + rigtig dårlig afskærmning i kablet, som resulterede i, at hver gang jeg tændte anlæg, udløste anlæg forstyrrelser nok til, at nedbryde internetforbindelsen i kablet. ALT VIRKER PERFEKT NU !!! :D !!
|
|||
Philips 52" 9703H/10
|||
![]() |
|||
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
||
JESUS til hest :-)
|
|||
tvix rocks !
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Rart med en tilbagemelding
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
||
For 2 år siden
![]() |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |