|
Dårlig wi-fi dækning i hus |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | ||||
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Tak for tilbagemelding
28 ud af 30 er vel godt, hvis 30 mbit er den internet speed du har, dog “burde” du vej have 30 overalt, da download hastigheden ikke burde falde til 28 ift. wifi dækning, før wifidækning er ret dårlig <50% Er begge kablet ? Overvejede du ikke en tredje, som ikke skulle være kablet ? Så er du tilfreds ? Var det nemt at sætte op ? |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|||
Ved fjerneste hjørne er der 2/3 streger på min iPhones wifi måler, så den er nedsat. Kun den første er kablet. Det tog Ca 10 minutter at sætte op Alt alt helt tilfreds.
|
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Det er sgu noget vrøvl. Jeg kører med egen router (Unifi Security Gateway) over Hipers fiber. Det eneste det kræver er, at din router kan VLAN. De skriver det endda ligefrem selv på deres hjemmeside. Mener det er VLAN 101, men kan ikke helt præcis huske det. Jeg har pakket deres egen elendige router ned i kassen og smidt den på loftet :) |
||||
![]() |
||||
Cyberguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
|||
Hvordan får disse enheder strøm og vil man, såfremt man kører rent trådløst fra sin indgang, kunne trække 2 kablede forbindelser ud ved hver enhed ?
|
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|||
jeg har givet dem strøm via de medfølgende strømforsyninger. Ved ikke om de kan bruges som to udgange. Hvordan kan jeg teste det for dig?
|
||||
![]() |
||||
Cyberguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
|||
Tak for svar. Vedr. strøm, så har jeg ikke set det vist nogen steder, og det ser heller ikke ud til, at der er strømforsyning med i de sæt med 2 og 3 jeg har set på. POE er måske en mulighed også ? Et kablet udtag kunne fint, men jeg prøver selv at undersøge. |
||||
![]() |
||||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
|||
![]() Redigeret af danishHIFI - 23-December-2019 kl. 17:09 |
||||
![]() |
||||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
|||
Men kan Hipers router ikke været kodet så den kun kan køre deres fiber ?. Jeg havde på et tidspunkt både Hiper og yousee i samme kable (kabel-tv) og når jeg skiftet om på routerne fik jeg bredbånd fra den udbyder routeren hørte til ( hastigheden var ikke den samme.) Så mon ikke har mener at en Hiper router kun kan bruges til Hiper fiber. |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |