recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 65” TV til Stuen (Skal virke med Sonos + ATV 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 65” TV til Stuen (Skal virke med Sonos + ATV 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dami4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2011
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dami4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 65” TV til Stuen (Skal virke med Sonos + ATV 4
    Sendt: 02-December-2017 kl. 20:21
Hej Recordere, 

Jeg har på black friday udvidet min Sonos samling med Playbar + SUB, hvilket resulterede i at mit gamle Philips 47PFL6907T skal skiftes. 

I den forbindelse ønsker jeg et nyt 65''´som stue-alter, men efter at have undersøgt markedet er jeg lidt på vildspor.

Kort og godt er mine krav/ønsker:
- Pris ca. 10.000 +/- (hvis det rigtige "tilbud" kommer kan flytte budgettet til 15.000)
- 65'' 4K
- LED, OLED, QLED (Mange fine udtryk, men hvad kan man få inden for mit budget?)
- IKKE curved, da TV'et skal hænge fladt på væggen. 
- Skal kunne fungere 100% med Sonos Playbar og ATV 4K. (Her læste jeg, at ikke ret mange nye fjernsyn kan sende 5.1 via optisk)
- Æstetisk pænt design med tynd kant (wife faktor)

Kan se at Sony KD65XE9005 og Philips PUS8102 få nogenlunde gode anmeldelser, men finder der bedre alternativer? 

Hvilket tv kan i anbefalde som opfylder mine krav?

Hilsen
Dami

Redigeret af Dami4200 - 02-December-2017 kl. 20:22
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu