|
Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kimjodder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2017 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har præcis samme problem, starter et program via HBB, efter ca. 3-4-5 minutter hopper den retur til HBB menuen - Mega belastende... Kan ikke huske præcis modelnummer, men w905.noget ;o) Hvis jeg kører stream via ATV4, ingen problemer. Har testet både kabel og wifi, og via interdeling fra Iphone, stadig samme problem....
|
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
Har samme problemer dog på en en samsung 5 er fra december måned
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Havde samme problem på 905. Hjalp at genfinde Internet. Jesper |
|
![]() |
|
Tomsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2011 Status: Offline Point: 13 |
Vi har også et W805b her i huset, hvor vi oplever det samme problem.
Faldt over en tråd på sonys forum der anbefalede at før man starter en film/serie, så slå underteksterne fra. Når afspilning er startet så slå det til igen. Det har næsten fjernet problemet hos os :)
|
|
![]() |
|
Kimjodder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2017 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 14 |
Altså, tage den af nettet, og koble på igen ? Det har jeg prøvet, wifi, kabel, internetdeling på mobil, same shit ;o( |
|
![]() |
|
dejavu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2015 Sted: Randers Status: Offline Point: 16 |
Har samme problem på mit Sony 605. Har ingen løsningsforslag. Kan også være et problem blot at få adgang til Netflix. Vh
|
|
Sony 48W605, Yamaha RX-A1050, Yamaha AX-1090, Yamaha NS777,Yamaha C444, Denon DCD710AE, Panasonic BDT310
|
|
![]() |
|
Hesselburger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Har selv haft lignende problemer med kablet løsning. Blev løst da jeg fjernede min sonos connect fra min netværks installation. Det virkede fint i lang tid og blev pludselig ustabilt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |