|
Samsung 65" Qled Q6 til 8.888 kr. noget værd ? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Qled giver ikke højere lysstyrke, tværtimod, der skal lyses igennem et filter mere. Den øget lysstyrke opnås ved at booste lyset, og dermed ikke et udtryk for qd.
|
||||||
![]() |
||||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|||||
Jeg skrev ikke, at QLED som teknologi i sig selv bidrog til højere lysstyrke. Jeg ønske at du skulle forholde dig til et Samsung QLED TV vs. et "almindeligt" LED TV fordi du forekommer mig at ville skære alle apparater over samme kam så længe LCD indgår et eller andet sted i konstruktionen. Et Samsung QLED TV - selv i den mindste Q6F model - er helt fremme med de bedste hvad peak brightness angår. Ja, der findes enkelte LCD TV uden Quantum Dot som overgår Samsung QLED - og selvfølgelig OLED - på dette punkt, men som udgangspunkt går man ikke helt galt i byen mht Samsung QLED og peak brightness. Men jeg tror vist det er tid at stoppe denne diskussion for mit vedkommende. Vi hjælper næppe OP på denne måde.
|
||||||
![]() |
||||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
|||||
![]() ![]() |
||||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |