|
Valg af TV ud fra Smart TV platform? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg tilslutter mig også koret ift valget ud fra smart tv. Den del er alligevel ud-dateret inden for ganske kort tid.
Jeg ville også gå efter en chromecast eller atv4 (havde jeg selv valgt). Med det sagt, så syntes jeg klart lg og Samsung har det bedste smart tv serup pt. Mine behov foretrækker dog lg, men jeg syntes Samsungs er forniftigt. Ellers er det nok Android med indbygget chromecast du kommer længst med. Meeeen den del kan du få for 320kr og så ville jeg nok vælge det tv der bedst tilfredsstillede mine behov:)
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4665 |
||
Men vi snakker kun DR-arkiv, ikke sandt? Hvad med de seks live-kanaler?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
||
Da jeg selv var i samme situation købte vi et Sony 49XE9005 til soveværelset. Det giver både super billedkvalitet og masser af (Android) baserede apps inklusiv Kodi. Samt indbygget Chromecast. Brugerfladen er dog lidt mindre responsiv og flydende end Shield. Nu er det TV formentlig udgået og måske lidt større end du havde planer om, men til størrelsen kan jeg sige at selvom det måske virker stort så vender man sig hurtigt til det.
|
|||
![]() |
|||
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 287 |
||
Pladsmæssigt på væggen er grænsen omkring 50" og jeg har et Sony 55" i stuen, som afløste et 42" Panasonic plasma (det næste tv bliver mindst 65" gerne 75-85" oled), så jeg ved man hurtigt vender sig til størelsen. Stue TV har også Android TV, hvorfor jeg pt. bruger Nvidia Shield i soveværelset. En ting ved mit stue Sony jeg er ret utilfreds med, er at den følger Netflix "standarden" og jeg ikke kan ændre det. Hvilket vil sige at den starter med det den var ved da den slukkede... Jeg vil gerne kunne sætte den til at starte altid på DR 2, da jeg oftest tænder for at se DR 2 eller DR K, og efter jeg har set det jeg vil på disse kanaler, så ser noget via Plex eller Netflix. Jeg antager samme problem eksisterer på andre "Netflix" tv? Til dem som har foreslået Samsung TV, så er det udelukket! Besluttede mig at droppe dem da de annoncerede at de ville bringe reklamer via Smart TV.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |