|
Tv, projektor, sonos setup - |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThomasAndreas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2018 kl. 11:00 |
Jeg har i dag et samsung 55 tommer tv (7 serie - 2 år dl.), sonos beam og sonos one x 2 højtaler (surround sound setup) og med mediacenter (intel NUC/kodi) med 2 hdmi udgange.
Vil gerne have koblet min projektor på i et fast setup, hvor lyden går til sonos. Lige pt virker det, men det kræver at tvet skal være tændt. Søger en løsning hvor tvet kan være slukket og jeg kan køre biograf med lyden via sonos. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hdmi splitter eller omskifter burde løse opgaven
|
|
![]() |
|
ThomasAndreas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvilken vil du anbefale, det skal jo være kompatibelt med arc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |