|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() Sendt: 24-April-2007 kl. 11:25 |
Hej Jeg har downloadet TwonkyMedia og har siddet og leget lidt med det. Kan WMP11 hente musik streams fra TwonkyMedia? Hvordan gør man det? Det står, at WMP11 er understøttet. http://www.twonkyvision.com/Products/TwonkyMedia/devices.htm l Jeg kører Windows XP SP2 og Windows Media Player 11. Findes der andre streaming server end TwonkyMedia?
Redigeret af nph12 - 25-April-2007 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Twonky er suverænt den bedste UPnP medieserver "derude". Først med Vista har jeg observeret, at WMP11 opdager min Twonky (det sker ikke i min XP-opsætning) - men det funker IKKE godt. Meget musik bliver ikke opdaget - og det er allerhelvedes langsomt. Så hvis du vil streame musik, må jeg anbefale en streaming-klient (Noxon, Philips SLA5520, Teac WAP-5000, Soundbridge osv...). Dét funker. kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Er der nogen fornuftig grund til, at det ikke kører under Windows XP SP2/Windowns Media Player, men under Vista uden problemer? Er der andre media player som kan klare jobbet? Jeg har første omgang tænkt mig, at lege lidt Twonky og en eller anden afspiller. Jeg har pt. ikke tænkt mig at købe en streaming-klient, men hvem ved om et par måneder. |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Twonky har en indbygget såkaldt mediebrowser igennem hvilken du kan afspille musikken på pc'en.
kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den har jeg fundet, men jeg kunne godt tænkt mig, at køre det over en alm. media player (WMP, winamp) |
|
![]() |
|
![]() |
ja, wmp11's indbyggede server virker jo stort set ikke. KUN Twonky funker. desværre tror jeg ikke det er muligt at se den uden Vista - og her funker den altså heller ikke særligt godt i WMP11. køb dig en streaming-klient - de fås helt ned til 800 kr. og er hamrende praktiske sammen med Twonky. og glem WMP og skift fluks til verdens suverænt bedste player/musik manager Mediamonkey. den er indiskutabelt det bedste derude... (og kan skifte ham til winamp, hvis du har en forkærlighed for det). kris Redigeret af kris - 27-April-2007 kl. 13:12 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har downloadet Mediamoney. Kan jeg med den hente stream fra Twonky? Hvis ja, hvordan?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan får man kontakt til musik biblioteket under Twonky? Hvilken ip-adresse skal man bruge?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger http://192.168.2.102:9000/configpage/index.html
kris |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |