|
LG SP520N streamer - Netflix hakker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KarstenKK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Odense Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2013 kl. 23:51 |
Hej folkens
Jeg har købt noget udstyr for mine forældre, så de kan streame fra Netflix. Oprindeligt var det en Blu-Ray afspiller fra Sony, med indbygget funktionalitet til at streame Netflix. Det fungerede upåklageligt i en måned, hvorefter udsendelserne begyndte at hakke. Blu-Ray afspilleren blev derfor byttet hos Elgiganten, hvorefter vi valgte at købe to seperate enheder i stedet; en Philips Blu-Ray samt en LG 520N streamer. (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming-og-medieafspiller/SP520N/lg-smart-media-afspiller-sp520n) Nu er problemet dog, at det samme problem er dukket op med LG boksen. Det er tilfældigt, hvornår problemet opstår. Det kan være, når en udsendelse bliver startet, men også efter en time. Til tider kan man se et par afsnit af en serie uden problemer, og pludselig begynder den at hakke, og lyden falder ud. Jeg har derfor prøvet at tilslutte den til et andet TV og køre den uden om routeren, men det gør ingen forskel. I begge tilfælde er den tilsluttet via et Cat5e kabel -> gigabit switch -> gigabit router -> CPE boks (Fiber). Det sære er dog, at der ingen problemer er på Netflix, hverken med deres tablet eller smartphones. Nogen forslag til, hvor problemet kan ligge? Jeg kan virkelig ikke forstå, hvis det skulle være netforbindelsen. Det er en 50/50 fra Waoo, og al netværksudstyret er i orden. Jeg overvejer stærkt at få den byttet - hvis Elgiganten tillader det - til en Apple TV. Spørgsmålet er dog, om det overhovedet vil gøre nogen forskel, og generelt er jeg ikke stor fan af Æble produkter.
|
|
Qnix QX2700LED + HP W2207
|
|
![]() |
|
Jalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2013 Sted: 4500 DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Følger lige med her, har samme problem
vh Johnny
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, hvilken router er der tale om?
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |