recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 55VT60Y til 14.980 i elgiganten!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 55VT60Y til 14.980 i elgiganten!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic 55VT60Y til 14.980 i elgiganten!
    Sendt: 06-August-2013 kl. 15:29
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2007
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 16:01
Da tilbuddet står i ugens tildbusavis, varer det da ihvertfald nok til d. 11/8.
/Ersgaard
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 16:27
Puha - det var billigt :-O
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Havde ikke lige læst deres tilbudsavis. Men ok så er det ikke nogen kæmpe overraskelse for alle.

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Det er så billigt at jeg kunne finde på at købe det lige nu.
Er der nogen der kan argumentere for hvorfor jeg skulle vælge Samsung UE55F8005 istedet?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Havde ikke lige læst deres tilbudsavis. Men ok så er det ikke nogen kæmpe overraskelse for alle.

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Det er så billigt at jeg kunne finde på at købe det lige nu.
Er der nogen der kan argumentere for hvorfor jeg skulle vælge Samsung UE55F8005 istedet?

Ja hvis jeg kunne afhænde min VT50 55", så havde jeg også købt den. Billedmæssigt er Panasonic'en at foretrække (synes jeg klart), men så er der jo lige lidt issues med retention på Panasonic'en. Det hævdes dog, at det skulle være bedre på dette års model i forhold til sidste år...

Redigeret af kennethbrdk - 06-August-2013 kl. 20:16
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 09:51
En ting der holder mig tilbage er den mængde af apps der bliver udviklet til samsungs platform kontra panasonics.  F.eks benytter jeg mig jævnligt af  plex som ikke findes på panasonic på det punkt er samsung mere fremtidssikret. Det vigtigste for mig er dog stadig billedkvaliteten.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 11:24
Hvornår kommer der mon tilbud på 65"eren ??
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 11:45

En ting der holder mig tilbage er den mængde af apps der bliver udviklet til samsungs platform kontra panasonics.  F.eks benytter jeg mig jævnligt af  plex som ikke findes på panasonic på det punkt er samsung mere fremtidssikret. Det vigtigste for mig er dog stadig billedkvaliteten.

Ok jeg har installeret Serviio på min pc og streamer det trådløst til mit vt50. Serviio har en decideret Panasonic vt profil. Jeg kunne ikke få Plex til at køre ordenligt, men ja du har ret i, at Samsung har nogle flere Apps.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 21:47
Så er tv'et købt. Kunne ikke selv fragte det hjem men bliver leveret på mandag. :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 00:39

Så er tv'et købt. Kunne ikke selv fragte det hjem men bliver leveret på mandag. :-)

Jamen go fornøjelse med det - sgu en god pris
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu