recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - evolution kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

evolution kit

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
onkelen79 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Maj-2011
Sted: svendborg
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér onkelen79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: evolution kit
    Sendt: 30-August-2013 kl. 18:02
Hejsa  jeg har lige købt et evolution kit til mit ue46es7007 tv, og har haft det kørt i nogle timer. Jeg så så 2 afsnit på netflix, hvorefter tvét fryser, og genstarter. Er der nogle der har oplevet det samme ?
der har intet været med tvét før e.kit blev isat.

MVh
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 18:03
Er du ellers tilfreds med evo kit? Overvejer købe det til vores.

Prøv at mærke bagpå om det kan være et varme issue, har læst den lange tråd på avsforum om evo kit og andre har haft ligende problemer. En anden ting er, tjek om du har nyeste firmware. Den skulle vidst gerne hedde 1008 nu, enten til download eller skal installeres via USB hvis download fejler.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu