|
evolution kit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
onkelen79 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2011 Sted: svendborg Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2013 kl. 18:02 |
Hejsa jeg har lige købt et evolution kit til mit ue46es7007 tv, og har haft det kørt i nogle timer. Jeg så så 2 afsnit på netflix, hvorefter tvét fryser, og genstarter. Er der nogle der har oplevet det samme ?
der har intet været med tvét før e.kit blev isat. MVh
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du ellers tilfreds med evo kit? Overvejer købe det til vores.
Prøv at mærke bagpå om det kan være et varme issue, har læst den lange tråd på avsforum om evo kit og andre har haft ligende problemer. En anden ting er, tjek om du har nyeste firmware. Den skulle vidst gerne hedde 1008 nu, enten til download eller skal installeres via USB hvis download fejler. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |