|
Netflix på DMR-BCT940 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cocovanna ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2018 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2018 kl. 10:51 |
Jeg har ofte fundet gode råd her, men nu har jeg et problem som I ikke har løst
![]() Har længe brugt Panasonic DMR-BCT940 recorder til at se Netflix, men nu kan den pludselig ikke afspille titler mere (“har problem med at afspille denne titel, prøv evt. en anden”). Alle andre netværksfunktioner på recorderen virker, og der er fuld hastighed på det netværksstik, der ender i recorden. Netflix virker fint på andre enheder, fx iPad, og kan chromecastes til tv’et. Ud fra hukommelsen er jeg ret sikker på, at netflix interfacen på recorderen er opdateret, der er fx kommet en menu ude til venstre jeg ikke har set før. Men det skal tages med forbehold. Jeg kan ikke se, hvor gammel sw i recorderen er. Alle test af net på recorderen virker, men hvis man gør det fra netflix (“flere oplysninger” når fejlen optræder) bliver den hængende i sidste punkt, hastighedstest og dør (slukker) efter nogle minutter (den kan ikke afbrydes). Nogle gode forslag?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |