|
Boxee Box - prbl med den ene usb-port |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2012 kl. 22:12 |
Jeg har nu så mange film, at jeg er begyndt at fylde på endnu en HDD. Problemet er, at år denne kobles til min Boxee Box USB-port nr 2, så bliver dren konstant smidt af, fundet igen, smidt af osv osv. Helt vildt irriterende. BB er købt på Amazon januar 2011, så det er ikke liiiige sådsn at bytte den.
Har nogen af jer oplevet samme problem? Kan det løses relativt uproblematisk? Hvis ikke, er der så et alternativ til BB, som bruger Boxee's software (som jeg er meget glad for)? Det skal nævnes, at jeg har købt en USB-Hub med ekstern strømforsyning, så jeg kan koble flere HDD til den USB-port, der fungerer i BB. MEN af en eller anden årsag kan jeg ikke afspille 1080p-film. De "lagger" helt vildt. |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen???
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |