|
Nyt tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2018 kl. 20:22 |
Hej alle, jeg har i den seneste tid kigget efter nyt tv. Men jeg er lidt i tvivl om jeg tør vente på at et af de nedestående tv falder endnu mere i pris.
Hvad ville i gøre? Ville i trække den lidt for at se om de nye modeller får de "gamle" modeller til at falde ydeligere, eller?? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ved jeg ikke hvilket af dem du overvejer, men hvis det er den dyre vil klart anbefale den nye 2018 Q9FN model, der er på vej frem for 2017 udgaven. 2017 udgaven er kantbelyst og alt for dyr i forhold til hvad den leverer. 2018 Q9FN er med Direct Full Array panel, så formentlig langt bedre billedekvalitet i forhold til sortniveau ved HDR.
Redigeret af digitalt.tv - 16-Marts-2018 kl. 08:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |