|
Billig videofil-player boks? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
A) Fra vejledningen til apparatet til 1.888 kr. (LT32E...): Connecting a USB Device 1. Turn on your TV. 2. Connect a USB device containing photo, music and movie files to the USB port on the side of the TV. 3. When USB is connected to the TV, popup window appears. You can select the Photos, Videos or Music directly. B) UE32M4005: Koster 1.615 kr. hos bjtrading.dk. Tjek på pricerunner.dk. (Har selv et 'ældre' 4005 i soverum. Til prisen et OK apparat, men det sker sjældent, man får mere, end man betaler for.) C) HD vs. Full HD: Et HD-apparat kan sagtens afspille Full HD-filer, der så af gode grunde nedskaleres. På et apparat med en skærmstørrelse på 32" er forskellen i praksis ens... --- Nogle af de første fladskærme, der blev lanceret, var udstyret med en USB-port udelukkende til softwareopdatering. Uden at kende alle tv-apparater har jeg svært ved at tro, at et nyt apparat med USB-port ikke kan afspille videofiler og vise billedfiler. I hvert fald de mest almindelige formater. Samsungs tv-apparater plejer at være rimeligt altædende, hvad filformat angår. --- Som andre skriver: Tag en USB-dims med levende billeder med til en forhandler, og prøv. |
||||
![]() |
||||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
|||
Tror ikke du har tjekket særlig godt - eksempelvis kan Samsung UE32M5505 afspille præcis de samme filer som alle deres nye TV over 32" (inklusive de filtyper, du selv nævner). Jeg kan finde over 30 32" Samsung TV på Pricerunner, hvor langt de fleste kan afspille dine videofiler.
|
||||
![]() |
||||
TempusFugit ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
|||
Okay :) |
||||
![]() |
||||
TempusFugit ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
|||
Jeg er næsten ved at sige "jeg elsker dig." Inde på Samsung http://www.samsung.com/uk/support/model/LT32E310EX/XU/ fandt jeg den .pdf til LT32E310EXXE som du nok citerede fra. Men der er åbenbart flere manualer "skjult" nedenunder, som man kan se når man trykker "see more". Det anede jeg ikke. Så valgte jeg en af de store filer - 21 MB i stedet for den normale på 4,6 MB. Og i DEN fortæller de pludselig alt om alle de formater den støtter. Det ser umiddelbart ud som om den kan alt det jeg har brug for. Skal det virkelig ende med at være så enkelt? Jeg synes det var svært at finde den information. Men det må være mig der er dum. Tak fordi du gad svare på mine spørgsmål. Mvh Isak |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |