|
Lyd og billede passer ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2018 kl. 08:24 |
Hej
Jeg har fornylig købt et nyt tv til min gamle mor. Valget faldt på et philips 49"pus 6412. Derudover fandt jeg en brugt philips soundbar fidelio b1 i dba. Nu klager den gamle over at hun ofte skal justere på lydforsinkelsen på soundbar da den ikke passer med billedet. De to er forbundet via hdmi arc. Vil et optisk kabel løse problemet? What to do Vh Jens |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender ikke Philips TV, men på mit Panasonic TV er der under lyd menu en indstilling der hedder SPDIF forsinkelse, som er justerbar mellem 10 og 120 msek. Det gælder jo så kun den optiske lyd udgang, ikke ARC
|
|
![]() |
|
Ka9BaL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Status: Offline Point: 11 |
Er det billede eller lyd, der er forsinket?
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Jeg må lige ind i menuen og kigge næste gang jeg kommer forbi hende
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |