|
Erfa med Philips 65PUS9109 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bassemand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2015 kl. 11:18 |
Hej med jer. Jeg skal skille mig af med mit Pana TX-P50VT20E af flere årsager - herunder størrelsen ( er rant af niget sygdom som påvirker mit syn), strømforbruget og at jeg ikke rigtig spiller mere. Jeg har set mig lidt lun på Philips 65PUS9109 ud fra blandt andet, at jeg er vil med Ambilight og gerne vil udbygge mit HUE system. TV'et blev anmeldt i Ekstra Bladet ( http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/gadgets/test-seks-stjerner-til-65-tommer-4k-fra-philips/5364845 ) men jeg vil rigtig gerne have tips og erfa, hvis jeg nu skulle vælge dette tv.
|
|
Panasonic TX-P50VT20
Onkyo TX-NR609 Dali Motif LCR, Fazon & B&W 610 Popcorn Hour A-200 NMJ Xbox360, PS3, Wii |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |