|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() Sendt: 13-Marts-2011 kl. 08:44 |
Efter jeg har opdateret min iTunes til nyeste version, så er den blevet engelsk. Hvis jeg f.eks. ændre sproget til Norsk, det kan man godt og derefter ændre den til dansk, så bliver engelsk igen.
Så jeg ville høre, hvad i andre oplever med jeres iTunes. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7194 |
![]() |
Har haft samme problem
men løsningen er her " hugget fra iphoneguide.dk" Har via “Tilføj og fjern programmer” kørt “reparer”-funktionen, og nu virker alt igen. ITunes version hedder nu 10.2.1.1 Link Redigeret af hansie - 13-Marts-2011 kl. 08:54 |
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Tak Hansie
Det virkede for mig !!
|
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |