|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
vi må jo bare krydse fingre. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Vel det samme sket jo med "Die Hard 4", som bliver udsendt på DVD i en
unrated udgave, og i en rated udgave på Blu-ray ![]() ![]() |
||
![]() |
||
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Så vidt jeg ved så er den danske udgave af Die Hard 4 rated - af samme grund købte jeg reg. 1 udgaven... |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
HEJ MÅ JEG SPØRGE OM DU SLAP FOR TOLDEN?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
nu er avp 2 bd kommet i dk. og jeg er endnu mere forvirret. er der to udgaver eller hvad sker der. http://www.axelmusic.dk/productDetails/7391772518088 axelmusic. står der bag på coveret at den varer 94min, ok. http://www.dvdoo.dk/dvd-film/alien-vs-predator-2-extended-co mbat-edition-blu-ray_17470.php dvdoo. står der at den varer 101min. der er desværre ikke et scan, af bagsiden. men efter hvad jeg kan se, er det to forskellige forsider. hvad fanden sker der? edit. stavefejl. Redigeret af flemming larsen - 20-Maj-2008 kl. 14:05 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() |
|
De har sikkert kopieret info fra US udgaven - det er også US coveret de viser.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det er da for latterligt hvis det, er derfor. så kan man jo heller ikke være sikker på at den varer 101min. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() |
|
Generelt kan man ikke stole på infobokse fra diverse webshops.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det var en fejl hos dvdoo, desværre. jeg har lige kontaktet dem for at høre, om det var den ene eller den anden. og det er desværre kun den på 94min. så vi får bare ikke den extended udgave i dk. fuck dem.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |