Hej igen.
Sidste nyt på en længere historie er at jeg ikke kan hente den opdatering på sony, den stopper bare på et nyt vindue uden noget.
Jeg fandt en anden hjemmeside, findfiles.com men efter 130kb slog min AVG til med at der var en trojan horse og det stoppede det hele.
Jeg ringede til forhandleren og de kendte ikke noget til opdate af s300 og sagde jeg skulle ringe til sony support.
Den første dame nægtede alt at man kunne opdatere sin sony s300 på deres hjemmeside og henviste mig til forhandleren, jeg fortalte om findfile.com og den trojanske hest men det kendte de ikke noget til. Sony og findfile.com henviser til det samme sted der hedder fts vaio.com. begge link er 100 % det samme.
Jeg ringet igen til forhandleren og fik et nyt nummer og fik en mand som ikke viste særlig meget men det var muligt at det var AVG der misforstod min update til min blu ray som det var en trojansk hest.
AVG har så fået sendt filen og venter nu på svar ?
Men nu ville jeg prøve at hente den skide fil med trojansk hest og det hele, hos sony kan jeg slet ikke komme igennem så jeg tager filefinds.com...
Men hvad ? De er væk nu ?
Fjernet ?
Jeg har snakket med en anden på et andet forum og han hentede den på sony uden problemer og har tilbudt at jeg kan få den af ham og hans har også AVG på sin pc.
Jeg forstår ingen ting, jeg skal bare have opdateret min sony s300.
Forhandler kender ikke noget til det.
Support nægter kendskab til det på nettet selv om det er deres hjemmeside og til vaio.com som giver den update fil.
Og nu er den væk på vaio.com.
Er der nogen der har en ide til at få den opdateret for jeg har en blu ray box med Martix som jeg ikke kan afspille.
Hjælp ønskes, please..... 
Hygge og god weekend