|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Visse vasse - det ved Skyum. han har set uddrag af Band of Brothers hos mig Redigeret af Hother - 28-December-2008 kl. 23:31 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|
Jeg fik også Sopranos serien i den samlede boks. Virkelig lækker udgivelse. |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Band of Brothers på BD var nok den bedste overraskelse under træet.. Jeg havde selv været for nærig til at købe den da den blev udgivet, men kæresten havde hørt mine suk hver gang jeg browsede diverse film hjemmesider og hun købte den så til mig i julegave.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|
Fik LOST4 BD og Dexter 1 2 dvd.
Redigeret af RigoRigo - 01-Januar-2009 kl. 20:49 |
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Apropos julegave, så købte jeg en Sony BDP-350 til mine forældre i julegave. Selvom det stadig var efter vores normale gavebudget var en temmelig dyr gave, så var de faldet tilpas meget i pris på det seneste at den kom indenfor rækkevidde - Ikke mindst fordi der fulgte 2 film med. Filmene var dog Hancock og Men In Black, som jeg tvivlede på ville være noget for dem, så jeg købte istedet for henholdsvis Mamma Mia og Flammen og Citronen, som jeg så satsede på de gerne ville bytte med. Baggrunden for gaven var at de ikke havde en ordenlig DVD afspiller i sommerhuset hvor de egentligt tilbringer det meste af deres fritid. De havde i forvejen et Logitec Z5500 højtalersæt deroppe og et nyt rimeligt Sony 32" fladskærms TV , men som DVD afspiller brugte de en xBox1 og det gav ikke meget surround. Derudover forærede jeg og min søster dem også deres første DVD afspiller for omkring 7 år siden - Dette var en stor success og de har den faktisk stadig derhjemme. Men nu er mine forældre er ved at nærme sig pensions alderen, så jeg var noget nervøs overfor hvordan de ville reagere overfor en Blu-ray afspiller, som de aldrig har ydret ønske om at få i første omgang. Dog er de absolut ikke bange for ny teknologi - senest har min mor købt sig en ny bærbar. Da dagen så endelig kom og de åbnede gaven, så vidste de ikke rigtigt hvad det var de havde pakket ud. Først gættede de på en DVD afspiller og overraskelsen var stor (og positiv) da jeg forklarede det var en Blu-ray afspiller. De var ligeså overrasket da jeg fortalte, at den skam skulle erstatte deres Xbox1 da den også var meget bedre til DVD afspilning. Sidstnævnte overraskede dem en del. 30 minutter senere havde vi fået opgraderet den til seneste firmware (nødvendigheden af dette forvirrede dem og min svoger en del) og installeret den med surround osv. Mine forældre var meget positive overfor billedkvaliteten og ikke mindst den forbedrede lyd. De har allerede købt flere Blu-ray skiver helt af sig selv og derudover glæder de sig meget over at deres store samling af DVD'er også har fået et nyt liv.
Redigeret af hedberg - 01-Januar-2009 kl. 22:34 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |