|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
|
Ja PS3 remoten er god, det er bare svært at lade være med at pege med den |
||
![]() |
||
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
|
Svaret på hvorfor producenterne ikke laver den perfekte løsning til mediastreaming er simpelt, markedet er ikke stort nok. Jeg vil tro de fleste ikke skal særlig langt ud i bekendstskabs kredsen for at finde folk, der aldrig har hørt om det. Jeg har set kunder der fik demonstreret alle internetradioen lyksaligheder og alligevel købe en DAB radio i samme prisleje. Jeg er dog overbevist om det kommer, men om der går 1 år eller mere er nok ikke til at forudse. Hvis branchen ville gøre det nemmere, skulle de tage og blive enige om en standard så tingene var nemme at få til at snakke sammen (jeg syntes UpnP ligner noget af det rigtige i den retning). Det er da fuldstændigt grotest, at der findes 2 nye DVD systemer, der ligger og slås med hinanden! For at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål, pt vil jeg mene (ligeså som så mange andre) at den perfekte afspiller der kan det hele ikke findes, så man skal finde en til video (Netgear EVA 8000 måske) og noget andet til audio, hvor nogle få gå igen og igen i dette forum. (Jeg syntes ikke man hører noget til Pinnacle Soundbridge mere, er den helt ude af billedet ?) // jm |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Jeg studsede i sin tid ved Pinnacles minijack som eneste analoge output. Ellers kan den alt det, de andre kan.
Venligst Søren |
||
![]() |
||
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Jeg streamer alt min musik trådløst vha af denne her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=230475 Jeg har haft den et års tid og den kører som Hans i Grethe. Fjernbetjeningen kommunikerer direkte med PC'en og dermed virker den over hele huset, og tilmed fra haven når vejret ellers er til det. Søgefunktionen er super enkel via den indbyggede skærm og man kan tilmed lave en playliste. Endelig er designet efter min mening kanon. Den kræver at PC'en kører, men det ser jeg ikke som noget problem idet den alligevel er tændt det meste af tiden. ellers er det bare at trykke på tænd knappen og vente et minut Streaming af billeder og film har jeg planer om at lade min kommende PS3 tage sig af... |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hvorfor ikke lade PS3éren streame din musik også så?
|
||
![]() |
||
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Godt spørgsmål!! Svaret er pga det geniale bruger interface som man får i denne fjernbetjening. Eksempelvis kan jeg fortælle at min svoger også har denne trådløse streamer, men bruger ikke streamer funktionen, idet hans PC er udstyret med et super godt lydkort, som er forbundet med kabel direkte til forstærkeren. Det vil sige at han udelukkende bruger Logitechs DJ som bruger interface til musik samlingen.... |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Den (Logitech wireless DJ system) er simpelthen genial. Men sætter den bare til, og så spiller den derudaf...
![]() ![]() Super simpelt og let at få musik og netradio fra PC til reciever! ![]() /Simon |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
det sjovt, jeg har det PRÆCIS ligesom dig - søger et produkt som kan afspille video, billeder & musik, og som dig IKKE gider at skulle tænde fjernsynet HVER GANG blot skal afspille musik. jeg har søgt og læst men intet fundet. har også selv en xbox360 som ville kunne bruges til extender men den er klart mest effektiv sammen med Media-Center og efter rygter så skulle de næste update tillade divX & vidX afspilning så det rykker noget ved det hele og muligherne for video-afspilning hvor den største begrænsing ligger set i mine øjne. SÅ, derfor har jeg besluttet at lave en lille media-center hvor jeg så også ville kune udnytte min 360'er. det vil ikk koste det store, omkring 2000kr hvis man blot har lidt i forbejen, HDD, kabinet osv.... har faktisk startet denne tråd for at få lidt idéer til en løsning med M$ og media-center. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28741& PN=1 og så er der jo faktisk denne Remote hvis den er kommet i handle, så løser den jo problemet med det med displayet. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=952&zoneid=5 |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
den løsning var der ikk mange der delte????!
![]() |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Hvis du kan gøre det for 2000,- er det jo konkurrencedygtigt ift en NAS af de lidt bedre.
Hvordan vil du helt præcist spille musik og radio? Venligst Søren |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvordan mener du med spille musik, hvilken Mplayer eller hvordan det skal ske rent praktisk? det kan ske fra den pc-skærm som skal hænges op på væggen som et stort "display" hvorfra jeg skal styre musik mail's kalenderen osv |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå, OK. Jeg mente bare, om du ville have pc'en til at spille din musik eller evt. netværksafspiller. Du vil altså køre alt over pc'en
![]() Venligst Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |