recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereoforstærker til Airplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereoforstærker til Airplay

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stereoforstærker til Airplay
    Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:29
Jeg vil have noget musik i stuen som opfylder følgende:
  • Minimum 50'ish watt pr. kanal
  • Indbygget Airplay
  • Lille!
  • Automatisk standby efter x antal minutter uden signal (og selvfølgelig automatisk start hvis der kommer signal)
Kan man få noget som opfylder mine behov? Hvis man ikke kan få Airplay, kan en løsning med optisk indgang nok bruges, så jeg kan sætte en AppleTV/Airport express til den.

Det skal være et anlæg til ren baggrundsmusik hvis der er gæster eller til når man laver mad etc, så det er absolut ikke noget som behøver være 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:42
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Umiddelbart ligner det ikke en forstærker? Eller har jeg overset noget? :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:54

Det skal du have, eller et sæt Aktive højttalere. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19668
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 18:01
Skal du ikke bare have en sonos?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 16:28
Ja det ligner faktisk, at Sonos vil kunne opfylde det. Har kun lige skimmet det dog, men det virker som en brugbar løsning der kan det jeg vil have i færrest mulige bokse :)
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2007
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 17:44
Lille forstærker efter eget ønske og så smid en Airport Express på - behøver ikke være optisk kan også være analog. Er klart det nemmeste hvis du allerede er i Apples økosystem!

Sonos kræver en NAS eller computer kørende.

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af act_dk act_dk skrev:

Lille forstærker efter eget ønske og så smid en Airport Express på - behøver ikke være optisk kan også være analog. Er klart det nemmeste hvis du allerede er i Apples økosystem!

Sonos kræver en NAS eller computer kørende.

Det var sandt før, men i dag, kan du sagtens streame fra din iDevice.

Redigeret af Nagash - 31-Januar-2013 kl. 18:27
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:15
Jeg købte lige forbi Hifilækbbem efter arbejde og de kunne rigtigt nok streame Spotify direkte fra iPad. Så det er klart den bedste løsning for mig som vil minimere antallet af komponenter.

Tak for råd!
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:16
*jeg kørte... Købte ikke endnu :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 02:14
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Jeg købte lige forbi Hifilækbbem efter arbejde og de kunne rigtigt nok streame Spotify direkte fra iPad. Så det er klart den bedste løsning for mig som vil minimere antallet af komponenter.

Tak for råd!

Går ud fra du mener Sonos? Der behøver du ikke at streame Spotify fra iPad. Spotify har direkte support i Sonos.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 21:44
det er måske ikke verdens stærkeste forstærker, men kan måske dække små behov og prisen er billig..

kræver så stadig tilkøb en en airport.

Redigeret af Rasmusdc - 01-Februar-2013 kl. 21:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu