|
Stereoforstærker til Airplay |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2013 kl. 17:29 |
Jeg vil have noget musik i stuen som opfylder følgende:
Kan man få noget som opfylder mine behov? Hvis man ikke kan få Airplay, kan en løsning med optisk indgang nok bruges, så jeg kan sætte en AppleTV/Airport express til den. Det skal være et anlæg til ren baggrundsmusik hvis der er gæster eller til når man laver mad etc, så det er absolut ikke noget som behøver være
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan en som denne bruges.? http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=82_156&products_id=644
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Umiddelbart ligner det ikke en forstærker? Eller har jeg overset noget? :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det skal du have, eller et sæt Aktive højttalere.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19668 |
Skal du ikke bare have en sonos?
Klaus |
|
![]() |
|
Ja det ligner faktisk, at Sonos vil kunne opfylde det. Har kun lige skimmet det dog, men det virker som en brugbar løsning der kan det jeg vil have i færrest mulige bokse :)
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Lille forstærker efter eget ønske og så smid en Airport Express på - behøver ikke være optisk kan også være analog. Er klart det nemmeste hvis du allerede er i Apples økosystem!
Sonos kræver en NAS eller computer kørende. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det var sandt før, men i dag, kan du sagtens streame fra din iDevice.
Redigeret af Nagash - 31-Januar-2013 kl. 18:27 |
|
![]() |
|
Jeg købte lige forbi Hifilækbbem efter arbejde og de kunne rigtigt nok streame Spotify direkte fra iPad. Så det er klart den bedste løsning for mig som vil minimere antallet af komponenter.
Tak for råd! |
|
![]() |
|
*jeg kørte... Købte ikke endnu :)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Går ud fra du mener Sonos? Der behøver du ikke at streame Spotify fra iPad. Spotify har direkte support i Sonos. |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
det er måske ikke verdens stærkeste forstærker, men kan måske dække små behov og prisen er billig..
kræver så stadig tilkøb en en airport. Redigeret af Rasmusdc - 01-Februar-2013 kl. 21:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |