|
Standerhøjttalere til max 10.000? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok med det elephant kan du bi wire og komme af med de fæle jumpers de ht er leveret med
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
har du en stump ht kabel så prøv evt at lave 4 stk jumpers og udskift de blik bøjler det er en billig upgrade der kan høres
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
Mener du ala det her?
Redigeret af Berdel - 14-Februar-2013 kl. 21:10 |
|
![]() |
|
Ja nemlig
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
Super, det gør jeg da lige i samme omgang. Tak for tips!
![]() |
|
![]() |
|
http://www.av-connection.dk/?PGr=2051&ML=373 dumt at købe et godt kabel og lade en del af lyd gå igennem billige forgyldte blik bøjler
|
|
|
|
![]() |
|
usse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
Vil mene du for 4k kan finde et sæt Avance Signature 3, som efter min mening spiller utrolig åben og dynamisk, og en dejlig stor mellemtone, bedre end dem der er listet, måske ikke lige 805S
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=16487 Eller endnu bedre, da du også godt kan lide B&W lyden, istedet for CM7 synes jeg du skal prøve at lytte til CM5, som i mine øre spiller noget bedre, vil mene tæt på 800 serien :D
Redigeret af usse - 14-Februar-2013 kl. 23:58 |
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Drenge, lær nu at sætte links ordentligt ind én gang for alle.
Så svært er det heller ikke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |