|
mini alternativ til denon 1315r |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ankerlund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Sted: frederikshavn Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2012 kl. 18:33 |
Hej har lige købt et par b&w 602 s3, gik fra dali 850, og koblet min denon pma 1315r til, det spiller kanont, så er mit spørgsmål, kan man til rimelige penge købe en miniforstærker, evnt med indbygget cd, dvd, helst denon eller nad, og som vil spille ligesågodt som min gamle denon, på forhånd tak
|
|
![]() |
|
ankerlund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Sted: frederikshavn Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aldrig har jeg oplevet et så dødt forum
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
Der er jo X Faktor TV lige nu
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19670 |
Tjah, sådan går det..... Nej, det kan du ikke, din 1315 er en pænt stærk forstærker og dit valg af "strømhungrende" B&W højttalere nærmest umuliggør at købe et "microanlæg", hvis du vil spille bare en anelse højt og have styr på lyden. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |