|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 08:48 |
Jeg får en ny iPhone 4 om et par dage - og mister samtidig min nuværende iPhone 4. Men sim-kortet beholder jeg og flytter med over i den nye mobil. Er det muligt at få min sms-historik med over i den nye mobil...? Kan man måske flytte dem til sim-kortet - eller hvad er mulighederne?
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
![]() |
Hvis du har synkroniseret telefonen gennem iTunes eller iCloud, så ryger alle opsætninger automatisk over på den nye - selv dine indstillinger for Apps. Hvis du vil være helt sikker, så kan du altid tage en sikkerhedskopi lige før du opdaterer.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...ja, men inkluderer synkroniseringen mine sms'er? Jeg kan godt se, at den inkluderer alt muligt andet - kalender, kontakter osv., men ikke sms'er? Eller...?
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Ja hvis du har lavet backup via iTunes, så er dine SMS'er også gemt.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
![]() |
super, tak!
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |