|
Sort skærm på iphone 3gs |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 11:20 |
|||
Min kones iphone 3gs har pludselig fået sort skærm. Dvs den er ikke helt sort, for med den korrekte belysning og i den kortekte vinkel kan man se alle app'sene. Ligeledes kan man anvende telefonen - men blot ikke se noget på skærmen.
Har I en ide om, hvad det kan skyldes? |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det kunne da tyde på, ar det er skærmbelysningen som er i stykker.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
|||
Ja, øv øv. Hvor får man sådan noget fikset? (Bor i Skovlunde/Herlev, men arbejder på Frederiksberg og Christianshavn)
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Tja, indleverer den hvor den er købt, så den kan sendes til reparation.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|||
Der skulle være en god chance her Redigeret af Kasper_J - 29-December-2011 kl. 11:53 |
||||
![]() |
||||
|||
Det er bare et link til Google.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|||
prøv evt at gendanne telefonen først (via iTunes, husk backup..), det løser nogle gange mange problemer.
|
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
|||
Telefonen er 2 år og 2 mdr gammel, så garantien er udløbet.
Jeg har hørt om dette der nymodens Google :-), men det fortæller jo kun om butikker/reparatører og ikke om evt særligt dygtige og/eller billige.
Har forsøgt, men det virker desværre ikke. |
||||
![]() |
||||
|||
Det udelukker vel ikke at de ikke kan sende den ind til reparation.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
|||
Det koster 250,_kr. at skifte hele fronten, alt incl. glas, skærm, højttaler i eet stykke. Har selv gjort det med en 3gs.
Købte det på Ebay.
|
||||
![]() |
||||
kdobm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
|||
Jeg kan anbefale http://irep.dk/ De fiksede en ny skærm på min, da jeg skulle teste om den kunne holde til en haveflise. Det gik hurtigt og til en ok pris. De bor i Købmagergade.
Morten
|
||||
![]() |
||||
|||
Har talt med http://irep.dk/, som jeg besøger først i januar. De kan skifte lcd-sktæmen for en plovmand. Tak for hjælpen.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |