|
Beskedtone på iPhone 4S? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 16:20 |
Hey!
Er det bare mig, eller er har I også oplevet at jeres iPhone 4S siger første tone to gange hurtigt lige efter hinanden når I modtager en besked? Jeg har den der standard "Tretoner" beskedtone, og den siger den første tone to gange sådan rigtig hurtig, og det har den ALDRIG gjort før, men lige pludselig så begyndte den at gøre det, og jeg har ikke ændret på noget overhovedet. What to do?
|
|
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey!
Det lyder som den samme udfordring jeg har haft, en enkel gang med min iPhone 4.. Jeg slukkede og tændte tlf. igen, og siden har der ikke været noget af hvad jeg kan huske ![]() Det er i øvrigt en god idé at genstarte iPhonen/smartphones i det hele taget 2-3 gange i løbet af en ugen - har jeg hørt.. Det er jo en minicomputer.. Jeg gør det selv, og kan ikke klage over noget... Håber det hjalp!
![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det er en meget hyppig fejl, som er diskuteret mange steder på nettet. Det lader til at den eneste løsning er dét som Casper også har gjort - nemlig at slukke og tænde telefonen. Min har også gjort det et par gange, men jeg genstarter nu ikke min telefon 2-3 gange på en uge. Nok nærmere 1-2 gange på en måned.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Okay, en lidt irriterende fejl i længden, som vel kan rettes i OS'en når Apple magter det.. Men det er heller ikke altid jeg genstarter min ifon, ofte kun 1 gang om ugen/hver anden uge eller noget i den duer..
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |