|
Hvor ofte "må" en iPhone sidde i laderen? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, på bærbare der kun sjældent bliver brugt. |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Det var nu de nederste linier her, jeg hentydede til: http://www.apple.com/dk/batteries/iphone.html
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|
OK, jeg talte om bærbare
![]() |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
|
På min Mac Book Pro (21 mdr. gammel), kan jeg på CoconutBattery se at "Current Capacity" er 6432 mAh og at "Design Capacity" er 6900 mAh. Så noget kapacitet er røget i den periode jeg har haft den. Det skal siges at jeg mest bruger den på hjemmekontoret - i et stikkontakt, mens den med meget uregelmæssige mellemrum bliver kørt næsten helt i bund. På en tre uges ferie, kan det ske 10-20 gange, mens der så kan gå et par måneder uden at den forlader en stikkontakt herefter.
/Nils
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |