recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor ofte "må" en iPhone sidde i laderen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor ofte "må" en iPhone sidde i laderen?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Apple selv anbefaler en komplet af- og opladning om måneden.

Ja, på bærbare der kun sjældent bliver brugt.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Apple selv anbefaler en komplet af- og opladning om måneden.

Ja, på bærbare der kun sjældent bliver brugt.

Det var nu de nederste linier her, jeg hentydede til: http://www.apple.com/dk/batteries/iphone.html
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 12:56
OK, jeg talte om bærbare
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 15:23
På min Mac Book Pro (21 mdr. gammel), kan jeg på CoconutBattery se at "Current Capacity" er 6432 mAh og at "Design Capacity" er 6900 mAh. Så noget kapacitet er røget i den periode jeg har haft den. Det skal siges at jeg mest bruger den på hjemmekontoret - i et stikkontakt, mens den med meget uregelmæssige mellemrum bliver kørt næsten helt i bund. På en tre uges ferie, kan det ske 10-20 gange, mens der så kan gå et par måneder uden at den forlader en stikkontakt herefter.

/Nils
           
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu