|
Musik på Itunes og lytte på Iphone? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2012 kl. 19:43 |
Hej
total newbie i æble verdenen... Har overført mit musik fra PC til I tunes. Spørgsmål er om man på en måde kan lytte til det og hvordan? Har forsøgt at dele osv osv.... Har fået musik på tlf. der tager plads osv. men ville blot høre om man ikke kan "streame" det over sin Itunes konto? æ takker for svar æble folk
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slå 'Deling i hjemmet' til både i iTunes på computeren og på telefonen under Indstillinger -> Musik.
Så kan du se og afspille hele dit iTunes bibliotek på telefonen. Det er det du spørger om, ikke? |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Hej skalle. Lige netop. Har gjort på pc men hvordan på tlf? Ved indstillinger har jeg tastet login og password men synes ikke der er et sted jeg kan slå til? Måske det er til... Men ikke se mit musik under musik eller i iTunes
|
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
På telefonen skal du trykke på Musik app'en, vælge 'Mere' og så 'Fælles'. Her kan du så vælge mellem at spille fra iPhones bibliotek eller fra computerens.
Det kræver selvfølgelig, at du har computeren tændt med iTunes kørende. |
|
![]() |
|
Takker!
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |