|
Bedre lyd i iTunes 10.6 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Nemlig. Og så kan vi også tage et skærmbillede, mens musen står på et valg. 🆒 Redigeret af Brixen - 15-Marts-2012 kl. 22:27 |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
||||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|||||
Det gør det også her.
|
||||||
![]() |
||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
|||||
Det gør det også. Skærmbilledet er fra da jeg havde min iPad sat til. Undskyld at jeg ikke klipper i citaterne, men det er besværligt på iPad'en. |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|||||
Hmm. Jeg kan ikke finde det. Må prøve igen i morgen. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|||||
Vælg iPhone i venstre side, så kommer listen med indstillinger som det første ("resume"). Jeg kan ikke huske om det er anderledes på itunes til windows, hvis det er dét du bruger. Måske leder du for meget
![]() |
||||||
![]() |
||||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
|||||
De er netop (i dag) kommet på lager igen, i hvert tilfælde hos min operatør :) /Nils
|
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
|||||
1. Klip på din iPhone (i venstre side) 2. Kontroller at fanen 'Summary' er valgt øverst oppe 3. Scroll ned til 'Options' 4. Femte punkt heddder 'Convert higher bit rate songs to' / 'Konverter sange med...' 5. Vælg den ønskede bit-rate. 6. Simsallabim :)
Redigeret af nbu001 - 16-Marts-2012 kl. 06:05 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||
Redigeret af Kampus - 15-Marts-2012 kl. 23:27 |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Nope, de vil have 2.999 + (6 x 499) + 99 i oprettelse = det virker som en ret voldsom pris :( /Nils
|
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|||||
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Du er velkommen ![]() /Nils
|
||||||
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |