recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MMS + iPhone 4 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MMS + iPhone 4 problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MMS + iPhone 4 problemer
    Sendt: 16-Januar-2011 kl. 16:21
Hejsa,

Jeg kan ikke længere se MMS billeder inden under den SMS samtale jeg er igang med. Det er en SMS tråd der har kørt over flere uger og med en del billeder i, men når hun sender mig en MMS får jeg bare en besked fra Bibob om at jeg har modtaget en MMS besked og jeg kan se den på nettet.

Kan man have en for lang SMS/MMS tråd på iPhonen, så man ikke længere kan få nye MMS beskeder? Jeg kan sagtens se de gamle billeder og de er næsten 3 uger gamle. Jeg har pillet lidt i MMS opsætningen, men har aktiveret den igen under "Beskeder".

Håber på hurtig hjælp for nogle der evt. kan hjælpe. Smile

Apple & Sonos entusiast
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 23:10
Prøv og tjek om MMS indstillingerne er rigtig.. når du har tjekket det, så slukker du og tænder din iphone igen.

du kan se indstillingerne her.

http://fitphone.dk/index.php/2010/07/opsaetning-af-internet-og-mms-paa-iphone-hos-bibob-apn-indstillinger/
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
mygster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mygster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 14:02
Det har også altid drillet mig, selvom jeg mener da bestemt din telefon.
Jeg har hørt at Telia og Telenor stopper supporten af Iphone 4 Kan det virkelig passe? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu