|
MMS + iPhone 4 problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2011 kl. 16:21 |
Hejsa,
Jeg kan ikke længere se MMS billeder inden under den SMS samtale jeg er igang med. Det er en SMS tråd der har kørt over flere uger og med en del billeder i, men når hun sender mig en MMS får jeg bare en besked fra Bibob om at jeg har modtaget en MMS besked og jeg kan se den på nettet. Kan man have en for lang SMS/MMS tråd på iPhonen, så man ikke længere kan få nye MMS beskeder? Jeg kan sagtens se de gamle billeder og de er næsten 3 uger gamle. Jeg har pillet lidt i MMS opsætningen, men har aktiveret den igen under "Beskeder". Håber på hurtig hjælp for nogle der evt. kan hjælpe. ![]() |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv og tjek om MMS indstillingerne er rigtig.. når du har tjekket det, så slukker du og tænder din iphone igen.
du kan se indstillingerne her. http://fitphone.dk/index.php/2010/07/opsaetning-af-internet-og-mms-paa-iphone-hos-bibob-apn-indstillinger/
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
mygster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har også altid drillet mig, selvom jeg mener da bestemt din telefon.
Jeg har hørt at Telia og Telenor stopper supporten af Iphone 4 Kan det virkelig passe?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |