|
Kan ikke finde min julemusik på iPhone? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2018 kl. 16:28 |
Det er da ikke rimeligt...
Mappen er ikke under Jul, albummet Jul kan jeg ikke finde, mappen Jul er ikke under Samlinger Lige nu har jeg iPhone tilsluttet pc'en med kabel Sangene er der... men hvorfor kan jeg ikke finde dem ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Derfor https://forum.recordere.dk/julemusik-p-radio-soft_topic156888_page1.html? ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
Det bemærkes, at vi er et pænt stykke inde i december
Og dermed sæson for juleri Men efter 31/12 som absolut sidste juledag er det slut |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Ja, men din julemusik er fornærmet, og har gemt sig.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
for at finde noget er man nødt til at vide.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Markere at mappen skal synkronisere til iPhonen i iTunes
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |