|
Panasonic UT50 udstillingsmodel med burn in:( |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den service kan man da vidst ikke klage over :-)
BS
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Det var fint, men jeg forventer også, at når man betaler fuld pris for en udstillingsmodel, hvor der bliver lovet den lige er pakket ud, og er helt som ny uden skavanker, at det spiller, men jeg er tilfreds nu:)
|
|
![]() |
|
Jb 2121 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
Et fif til Burn in problemer: Lad skærmen stå uden antenne med "snevejr" en nat over.
![]() |
|
![]() |
|
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
Jeg ved ikke med UT, men det kunne jeg ikke gøre med VT50, da det for det første automatisk ret hurtigt skruer ned for kontrasten og for det andet helt slukker efter 30min uden signal. Sne og rullebjælke havde nu heller ikke den store effekt på de mørke skygger, der vises billeder af her. Virkede dog fint på den almindelige retention, der kom i højre side af skærmen. Men altså ikke skyggerne i venstre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |