|
panasonic TX-P50V10E |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
okay
|
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
Dejligt fjernsyn, har det selv...
![]() ![]() |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
til Info købte jeg sidste år et 46gt30 for 2000 her på forummet
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
haha,, ja det har du ret i :) Jeg har selv et gammelt Panasonic 42" PX80, som jeg i sin tid gav 10.000 kr for, kan sikker heller ikke få bare halvdelen for det idag. Anyway, så er der et lidt større TV i soveværelset ;)
|
|
![]() |
|
nej ikke når et 42" x50 kunne købes for 3000kr nyt i Fona sidste måned ihvertfald , ved ik om de stadig har dem men min ven købte et ihvertfald
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |