|
Panasonic ZT60 |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utroligt med al den visdom der bliver lagt for dagen. Bare trist at den ikke kommer fra nogen som rent faktisk ejer et 5090H og en yousee boks. Hvis en sådan person melder sig på banen og forklarer i detaljer hvordan man får SD kabel-tv til at stå lige så godt som på mit forrige Panasonic G20, så skal jeg nok lytte med stor interesse og intensitet.
Og apropos pure Cinema: http://kuro9g.blogspot.dk/2008/11/purecinema-film-mode.html Det er sådan noget man ikke gider at rode med. Det skal bare køre automatisk. Redigeret af stenergut - 16-Februar-2013 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
det er vel bokses der de-interlacer og ikke dit tv, står den ikke til 720p eller 1080p eller?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Det kan den ikke. Det virker nu, billedet er bare ikke så godt i SD. Bedre end ved den Clint tuner jeg havde før jeg fik Samsung boksen, men slet ikke på niveau med Panasonics indbyggede tuner i standard definition.
Redigeret af stenergut - 17-Februar-2013 kl. 01:01 |
|
![]() |
|
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
det er blevet en del off-topic...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |