recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic ZT60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic ZT60

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 17:45
Utroligt med al den visdom der bliver lagt for dagen. Bare trist at den ikke kommer fra nogen som rent faktisk ejer et 5090H og en yousee boks. Hvis en sådan person melder sig på banen og forklarer i detaljer hvordan man får SD kabel-tv til at stå lige så godt som på mit forrige Panasonic G20, så skal jeg nok lytte med stor interesse og intensitet.

Og apropos pure Cinema:

http://kuro9g.blogspot.dk/2008/11/purecinema-film-mode.html

Det er sådan noget man ikke gider at rode med. Det skal bare køre automatisk.

Redigeret af stenergut - 16-Februar-2013 kl. 17:51
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 18:16
det er vel bokses der de-interlacer og ikke dit tv, står den ikke til 720p eller 1080p eller?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af stenergut stenergut skrev:

Utroligt med al den visdom der bliver lagt for dagen. Bare trist at den ikke kommer fra nogen som rent faktisk ejer et 5090H og en yousee boks. Hvis en sådan person melder sig på banen og forklarer i detaljer hvordan man får SD kabel-tv til at stå lige så godt som på mit forrige Panasonic G20, så skal jeg nok lytte med stor interesse og intensitet.

Og apropos pure Cinema:

http://kuro9g.blogspot.dk/2008/11/purecinema-film-mode.html

Det er sådan noget man ikke gider at rode med. Det skal bare køre automatisk.
Endnu mere utroligt at du ikke kan bruge noget af visdommen. Her er mere: Hvis YS-boxen kan sættes til "Auto" eller "source direct", så funker det 110% at smide signalet direkte i dit TV via HDMI.
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 01:00
Det kan den ikke. Det virker nu, billedet er bare ikke så godt i SD. Bedre end ved den Clint tuner jeg havde før jeg fik Samsung boksen, men slet ikke på niveau med Panasonics indbyggede tuner i standard definition.

Redigeret af stenergut - 17-Februar-2013 kl. 01:01
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Point: 246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomaszulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:24
det er blevet en del off-topic...
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu