|
Køb af streaming film |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4060 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2018 kl. 09:31 |
|
Jeg faldt over denne slettet film på itune hvor en bruger har fået slettet tre film da producenten ikke ville have filmene på iTunes mere. Der kan jeg godt frygte lidt at det vil gælder den form for tjenester og ikke kun Apples. Så tror jeg fandens hvis folk begynde at pirat hente igen
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hele fadæsen ligger vel i ordet “Køb”. I virkeligheden er det “tidsbestemt leje”, og det bør iTunes skrive ind i deres betingelser.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4060 |
|
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
|
Jeg har min tvivl om at denne "nyhed" er ægte.
Har prøvet at google historien, og det lader til at kun denne ene bruger har været udsat for fænomenet. Lad os nu lige se hvad der er op og ned på den. Hvis det var et generelt problem, ville der nok være en kæmpe "shit storm" på nettet. Fandt historien på https://theoutline.com/post/6167/apple-can-delete-the-movies-you-purchased-without-telling-you?zd=1&zi=qpwhgn7q som er kendt for at være MEGET Apple kritiske. Dette er ikke et problem i sig selv, men blot til oplysning. |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
|
Det er det, men hvem læser dem...?!
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
|
Skulle ha læst inden..
|
||
![]() |
||
|
Det viser sig nu, at problemet "blot" er geoblocking. Han er flyttet fra Australien til Canada og kan ikke finde de 3 Disney film, da den version han købte i Australien ikke er i den Canadiske store.
Tænkte nok der var en "god" forklaring.
|
||
|
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
|
Jeps ,som forventet et “problem” ,med en fuldstændig logisk forklaring.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |