|
Google home / Alexa videresendt lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2018 kl. 21:35 |
Min kammerat er ved at bygge nyt hus og vil gerne have mulighed for at "snakke" til hjemmet. om det er google home, Alexa eller airplay er ligemeget. Men han vil have nogen spotify connect højtalere op og have dem til at afspille musik og altså ikke selve assistenten
Han ønsker dog ikke et anlæg men nok mere smart højtalere som feks Heos højtalere rundt i rummene.. Kan det lade sig gøre?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min Maranz receiver har indbygget Spotify og jeg kan sagtens få min Alexa Dot til at spille musik på min receiver. Jeg skal bare angive, hvor musikken skal spilles.
Men Amazon har jo også Dots med lidt bedre lyd end den lille Echo DOT. Men hvor meget lyd der er i, tvivler jeg på. |
|
![]() |
|
langelang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2018 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2 |
Sonos one - thats it
Det er ikke spotify connect, men det virker 100% Desuden kan alle google assistent højttallere koble op med bluetooth. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Der er da Spotify connect på Sonos one
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |