recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AV-Connection Odense - Billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AV-Connection Odense - Billeder

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-September-2012
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af voight voight skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum

Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"Wink 

TAK. Det intet reklame i dette! Skød bare nogle billeder og ville dele dem med jer hvilket så åbenbart var forkert?

Vist er det ikke forkert i mine øjne. Jeg har nydt dine billederSmile

Tak. Planen er i løbet af ferien at skyde flere billeder fra butikker på Fyn. Her til Hi-Fi klubben m.f. Hvis det selvfølgelig kunne havde interesse for brugerene.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 11:03

Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum

Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"Wink 

Som jeg skriver, så opstår problemet jo først i det øjeblik, der er familie involveret. Jeg siger ikke, at der er nogen skjult agenda, men du må anerkende, at der kunne være en interessekonflikt.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-September-2012
Sted: Fyn
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 11:16

Som jeg skriver, så opstår problemet jo først i det øjeblik, der er familie involveret. Jeg siger ikke, at der er nogen skjult agenda, men du må anerkende, at der kunne være en interessekonflikt.

Kan godt se det nu ja. Men det har ikke været hensigten. Som jeg også nævner, er planen at tage flere billeder fra andre butikker.

Ville bare vise jer nogle billederne, men hvis dette giver konflikt, bedes forum slettes, jeg skal ikke overtræde regler.

Redigeret af voight - 24-Juli-2013 kl. 11:17
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af voight voight skrev:

Kan godt se det nu ja. Men det har ikke været hensigten. Som jeg også nævner, er planen at tage flere billeder fra andre butikker.

Ville bare vise jer nogle billederne, men hvis dette giver konflikt, bedes forum slettes, jeg skal ikke overtræde regler.
Nu skal vi vel heller ikke gøre det mere omstændigt og vanskeligt end det erSmile
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 18:01
Utroligt så mange kunder der er i den butik.
mvh Infinity
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 18:21
Det ser sgú godt ud Smile
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 20:58
Ser godt ud - gad altså godt få taget mig sammen til at komme forbi og lytte til de SVS højtalere de fører - tak for indslaget
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 22:01
Jeg har været der ind selv, og ja det er et flot butik.
Thumbs Up
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

LOLLOLLOLLOL
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu