|
Daglig betjening er vigtig for valg |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt skal det gøres bagefter. Men jeg er ikke sikker, da det kan være at den viser tiden direkte, når du i EPG'en vælger at skulle timeroptage, så du derved kan rette med det samme. Jeg er dog 100% sikker på, at det ikke kan ske automatisk. Men prøv at spørge Hother herinde, som har et Panasonic med optagefunktion - han vil kunne svare. M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Iflg. manualen til AS800 så skal du, når du har valgt et program i EPG'en, som du vil optage, inde fra EPG-oversigten vælge:
timeroptagelse->redigering->rediger timeroptagelse. der kan du så ændre sluttidspunkt. efterendt ændring, trykker man blot return, så er man tilbage i EPG'en. Ovenstående vil, når det sidder i fingrene, tage noget som ligner 10 sek. i min verden fløjtende lige meget... M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Alternativet er jo manuel programmering, og det tar altså længere tid..
|
|
![]() |
|
Ja, men manuel programmering er ikke problemet, og ikke på tale..
M.v.h. |
|
![]() |
|
JanL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2009 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 37 |
Hej
Bare som info til andre: Hother's Panasonic forhandler melder, at Panasonic automatisk starter 3 min før en EPG udsendelse og stopper 4 min efter. |
|
![]() |
|
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Hurtig ZAP (så hurtigt som muligt, 2sek føles som et år, inkl. afkodning...)
Hurtig EPG,
Søge i EPG, Sortere EPG efter udsendelser ikke kun kanal opdelt! En GOD app på Androd der udnytter tastatur osv. på telefonen/tablet alle TV funktioner skal kunne styres fra app inkl. smart TV delen. Windows PC/Browser styring af alle TVs funktioner. Brug af Computer USB udstyr, tastatur, mus og webcam ikke kun ting fra samme mærke som tv... DLNA/HbbTV ja alle streaming muligheder... Radio/Bluetooth remote. |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |