|
Wd my cloud backup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 657 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2018 kl. 17:39 |
Hej.
Jeg er ved at have fyldt min 8 tb wd my cloud harddisk op så jeg vil gerne have noget backup. Elgiganten har en 8 tb ekstern harddisk på tilbud og har tænkt mig at købe sådan en og bruge den som backup. Men jeg kan se at wd my cloud har noget backup inde i deres mobil app. Hvordan virker deres backup, jeg synes ikke jeg kan finde så mange oplysninger om det. Det burde vel ikke være gratis hvis jeg skal have backup af 8 tb. Hvordan er det bedst og billigst at lave backup?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ikke forstået - tror du den tager backup af din egen nas box? Du tror ikke snarere den tager backup af de data på din mobil og andre enheder OVER på din nas? -Dine data på din egen nas bliver bare gjort tilgængelig via WDC's mycloud tjeneste så du kan tilgå dem fra alle steder. De bliver ikke kopieret ud i skyen. (men der er sikkert mulighed et eller andet sted i brugerflade9n på selve NAS, som du kan sætte op til "ekstern arkivering" via fx amazon eller anden rigtig cloud løsning.)
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 657 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det giver mere mening det du skriver.
Så køber jeg bare den eksterne harddisk. Tak for det 😉
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |